20.1.2011

Mmhmhmh

Mielikuvitusrikas otsikko. Ja myös sellainen tulee olemaan tämä postauskin. Tulin vaan ilmoittamaan etten ole kuollut, vaan menetin vaan inspiksen avata tämä 'Uusi teksti'. No mutta nyt vähän positiivisempi yllätys. Ehkä.

Löysin itseni taas seppälästä!



Jestas mitä laatukuvia. No mutta, siellä oli tarjous että kahden Models Ownin lakan ostajalle viila kaupan päälle. Ei varmaan mikään paras tarjous, mutta kun olin ostamassa lakkoja niin miksen ottaisi siis viilaa jos kerran ilmaiseksi saa!

Ruskea lakka Becca's Brown on jotenkin niin herkullinen, olen alkanut ihastua ruskeisiin kynsiin! Saa vaan nähdä että koska mun kynsissä ylipäätään näkee uutta lakkausta.. Vaaleanpunainen lakka Pastel Pink on nimensä mukainen pastelli söpöläinen. Noita vaaleanpunaisia lakkoja on kyllä kertynyt mutta toivottavasti tämä edes täyttäisi mun kriteerit (peittävä, peittävä ja peittävä...). Mutta mä lähden taas pois mutta toivottavasti vielä palaan (ja mahd. pian) :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti