9.12.2010

Au, au ja au

Eilen päätin piristää itteeni (vaihteeks..) ruokatunnilla ja Seppälästähän mä itteni löysin!


Molemmat ovat siis Wild and Crazy, vasemmalla Baffin Bay ja oikealla Pinky Promise. Tykkään erityisesti tuosta hieman persikkaisesta sävystä! Enhän mä millään ehdi testaan kaikkia uusia lakkoja.. :/ Tai no, nyt varmaan ehdin......

Eilen kynnet oli vielä tässä kunnossa:


Vasemmasta kädestä puuttui keskisormen ja pikkurillin kynnet. Mutta TÄNÄÄN.....






Enää ei ole kun peukalonkynnet jäljellä, muuten on molemmista käsistä kaikki revitty pois.. :( Jos ei oo tekemistä töissä niin puran energiapurkaukseni kynsien repimiseen.. Voin kertoo että nyt kaduttaa. Mut sitä mä kyllä ihmettelen että miten noi mun peukalon kynnet on pysyny noin kauan! Samat geelit on ollu "pohjana" jo kolmien kynsien ajan eli melkein 2 kuukautta varmaan :o Outo ilmiö..

Mutta nyt rupeen katteleen Suvin kanssa kimppatilausta. Hmmm, mitäköhän mä "tarvisin".....

4 kommenttia:

  1. onko sulla siis geelikynnet vai mites? :o

    VastaaPoista
  2. Joo mä pidän oikeestaan aina geelikynsiä kun niitä itte teen :) Tosin tossa ylemmässä huomaa kuinka hyvässä kunnossa mun omat kynnet on, eli siinä on jo yks syy miks laitan geelit :D

    VastaaPoista
  3. ihanat noi lakat :3 tilauksen saapumista odotellessa ;>

    VastaaPoista